محل تبلیغ شماست

Search

در نوشته به سوالات متداول قبل از خرید جاروبرقی صنعتی میپردازیم سوالاتی که قبل از خرید باید جواب آنها را بررسی کنید تا خرید خوبی داشته باشید.

سوالات متداول قبل از خرید جاروبرقی صنعتی
سوالات متداول قبل از خرید جاروبرقی صنعتی
جاروبرقی صنعتی چیست ؟

قبلا در نوشته ای با عنوان جاروبرقی صنعتی به معرفی جاروبرقی صنعتی پرداخته ام که میتوانید مطالعه کنید.برای اطلاعات بیشتر میتوانید این مطلب را هم در سایت وتراکالا ببینید

جاروبرقی صنعتی را برای چه کاری می‌‎خواهید؟

برای خرید یک جاروبرقی صنعتی قبل از هر چیز باید بدانید که جاروبرقی صنعتی را برای چه کاری می‌خواهید؟ برای تمیز کردن گرد و غبار، مایعات، مواد سمی یا …؟ پاسخ این سؤالات سرعت فرآیند انتخاب‌‎تان را تا حد زیادی افزایش می دهد.

آیا لازم است استاندارد‌های قانونی خاصی را رعایت کنید؟

در برخی صنایع (مثلا صنایع غذایی) لازم است استانداردهای خاصی در خرید جاروبرقی صنعتی رعایت شوید قبل خرید این استانداردها را مشخص کنید تا دقیق تر خرید کنید.

جاروبرقی صنعتی را به طور مداوم استفاده می کنید یا در زمانهای مختلف از آن استفاده میکنید؟

اگر جاروبرقی شما باید مدام روشن باشد احتمالا باید یک جاروبرقی سه فاز بخرید و اگر گه گاهی و در زمانهای کوتاه جارو روشن میشود و مورد استفاده قرار میگیرد جارو برقی تک فاز مناسب کار شماست.

سوالات متداول قبل از خرید جاروبرقی صنعتی

به جاروبرقی صنعتی با چه ظرفیتی نیاز دارید؟

سعی کنید قبل از خرید مشخص کنید جارو با چه ظرفیتی نیاز دارید اگر جارو با ظریفیت بالا بخرید هم هزینه خرید زیاد میشود هم هزینه برق مصرفی اگر هم ظرفیت کم بگیرید کارتان لنگ می ماند.
جاروبرقی صنعتی

آیا به فیلتر خاصی نیاز دارید؟

اینکه جاروبرقی صنعتی مد نظر شما لازم است فیلتر خاصی داشته باشد یا نه به نوع موادی بستگی دارد که قصد جمع‌آوری آن را دارید. بطور معمول جاروبرقی‌هایی با کاربردهای صنعتی به یکی از فیلترهای HEPA یا ULPA نیاز دارند.

فیلتر HEPA چیست؟

فیلترهای HEPA یا همان «High-efficiency particulate air» تا ۹۹٫۹۷ درصد ذرات گرد و غبار موجود در فضا، تا اندازه  ۰٫۳ میکرون را فیلتر می‌کنند.

فیلتر ULPA چیست؟

فیلترهای ULPA یا همان «Ultra-low particulate air» تا ۹۹٫۹۹۹ درصد ذرات گرد و غبار تا اندازه ۰٫۱۲ میکرون را فیلتر می‌کنند.

آیا دستگاه شما باید ویژگی خاصی مانند ساختار ضد انفجار یا ضد استاتیک داشته باشد؟

در محیط‌های صنعتی خطرناک شبیه جاهایی که مواد قابل اشتعال وجود دارد، علاوه بر نیاز موجود، سازمان بهداشت و ایمنی شغلی (OSHA) هم توصیه می‌کند که از جاروهای ضد انفجار استفاده شود. صنایع خاص مسلماً شرایط ویژه‌ای هم دارند. مثلا سیستم‌های جاروبرقی مرکزی در محیط‌های مربوط به صنایع مواد غذایی باید با ابزار تمیز‌کننده و شلنگ‌های تخلیه استاتیک تجهیز شوند. تجهیزات مواد غذایی باید از جنس فولاد ضد زنگ باشند که جاروبرقی‌ها بتوانند بدون اینکه کوچک‌ترین ذره‌ای از مواد غذایی باقی بماند، آن‌‎ها را تمیز کنند. جاروبرقی‌های صنعتی باید با استاندارد GMP سازگار باشند.

استاندارد GMP چیست ؟

استاندارد GMP به این معناست که جنس جاروبرقی صنعتی باید از موادی باشد که به راحتی قابل دسترسی و ضدعفونی کردن هستند.

به چه نوع شلنگ و تجهیزاتی نیاز دارید؟

باید مطمئن شوید که  برای تمیز کردن تمامی فضاهای سخت‌افزاری از شلنگ‌های تجهیزات جانبی مناسبی استفاده کرده و از آن‌ها بهترین استفاده را دارید. مثلا در یک نانوایی به تجهیزاتی نیاز دارد که در مقابل حرارت پایدار باشند، در برخی از صنایع، تجهیزات و ابزارهای جانبی جاروبرقی صنعتی باید از جنس خاصی باشند که در برابر اسیدها ، مواد خطرناک، آلودگی‌های صنعتی و محیط‌های کاری ناامن دوام بیاورند.

جاروبرقی صنعی از کجا بخرم ؟

برای خرید جاروبرقی صنعتی میتوانم به شما سایت وتراکالا را پیشنهاد بدم که فروشگاه شان در امین حضور هست و با قیمت بسیار مناسب میتوانند جاروبرقی مورد نظر شما را تامین کنند برای دیدن سایت وتراکالا اینجا کلیک کنید

امیدوارم از این مطلب با عنوان سوالات متداول قبل از خرید جاروبرقی صنعتی راضی بوده باشید چنانچه سوال یا نظر دارید در پایین همین نوشته برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *