محل تبلیغ شماست

Search

ساندبار ال جی

ساندبار ال جی

در این مطلب میخوانیم

ساندبار ال جی را در فیلم زیر ببینید

پیش از این شرکت‌های سامسونگ، فیلیپس و اونکیو ساندبارهایی را با تکنولوژی Dolby Atmos معرفی کرده بودند. حالا نوبت به ال‌جی رسیده و این شرکت نیز با ارائه مدل SJ9 اولین ساندبار مجهز به این تکنولوژی را به بازار ارائه کرده است. تکنولوژی Dolby Atmos که بعنوان تکنولوژی صوتی شی‌گرا نیز شناخته میشود، صدا را نیز همچون اشیا در فضایی سه بعدی قرار می‌دهد. بعلاوه، در این تکنولوژی کانال‌های سقفی وظیفه گسترش صدا در محیط را بر عهده دارند.

شروع همکاری ال‌جی و دالبی به سال ۲۰۱۶ باز میگردد و این همکاری منجر به استفاده از تکنولوژی Dolby Vsison در تلوزیون‌های LCD و OLED رده‌بالای ال‌جی شد. اما امسال، نه‌تنها ال‌جی از فناوری دالبی اتموس در پنج سری از تلوزیون‌های OLED خود استفاده خواهد‌کرد، بلکه یک ساندبار اختصاصی مجهز به این تکنولوژی را نیز به بازار ارائه کرده است.

ساند بارساند بار

ساندبار جدید ال‌جی که SJ9 نامیده شده، از ترکیب ۵.۱.۲ استفاده میکند که عدد ۲ نشانگر بکارگیری دو بلندگوی رو به بالا است. این بلندگوها صدا را به سمت سقف منتشر کرده تا بازتاب صدا از سقف به‌ گوش شنونده برسد. استفاده از این تکنولوژی تجربه صوتی غنی‌تر و فراگیرتری را برای شنونده به ارمغان می‌آورد. این مجموعه به‌همراه یک ساب‌ووفر بی‌سیم ارائه می‌شود. در‌ کنار مدل SJ9، ال‌جی مدل‌های ارزان‌تر SJ8 و SJ7 را نیز ارائه کرده است.

بنا به گفته‌ی تیم آلسی، مدیر بازاریابی ال‌جی در آمریکا:

انعطاف‌پذیری و نوآوری‌های بکار رفته در ساندبارهای جدید ال‌جی به مشتریان این امکان را می‌دهد که بیش از پیش از تماشای فیلم و گوش‌دادن به موسیقی لذت ببرند. بعلاوه، طراحی فوق‌العاده و تکنولوژی‌های نوین این ساندبار‌های جدید در کنار تلوزیون‌های OLED و Super UHD ال‌جی تجربه‌ی صوتی‌ تصویری فراگیر و بی‌نظیری را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.

برای اطلاع بیشتر درباره ساند بار مطلب ” ساند بار چیست ” را مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *