محل تبلیغ شماست

خرید فریزر

راهنمای خرید فریزر

خرید فریزر ؟! زمانیکه یک یخچال-فریزر ترکیبی فضای کافی برای ذخیره کردن مواد غذایی را در اختیار شما قرار نمی دهد، یک فریزر تک می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. فریزرها از نظر شکل ظاهری به دو نوع ایستاده و صندوقی تقسیم می شوند که هر یک متناسب با نیاز مصرف کننده انتخاب می شود.

قبل از خرید فریزر شما نیاز دارید که فضای مورد نیاز برای قرارگیری فریزر را اندازه گرفته و با ابعاد محصول که در بخش مشخصات فنی کالا ارائه شده است مقایسه کنید. لذا عرض، عمق و ارتفاع موجود را به دست آورده و به یاد داشته باشید فضای کافی را برای باز و بسته کردن درب فریزر مد نظر قرار دهید. ضمناً متناسب بودن ابعاد یخچال با عرض درب های ورودی منزل از فاکتورهای کلیدی است که باید به آن توجه شود.

نکته قابل توجه در خرید فریزر این است که فریزر از جمله لوازم برقی می باشد که ۲۴ ساعت شبانه روز  در حال کارکرد و مصرف برق می باشد از این رو  توجه به رده مصرف انرژی و انتخاب فریزری با رده بالاتر  می تواند نقش بسزایی در کاهش هزینه برق مصرفی خانوار داشته باشد.

اگرچه ظرفیت، قابلیت ها، مصرف انرژی و اندازه فریزر از فاکتورهای بسیار مهم می باشند ولی نمی توان از ظاهر و مدل آن چشم پوشی کرد. فریزر از جمله لوازمی است که به طور معمول برای سال های متمادی از آن استفاده می شود، لذا باید به گونه ای انتخاب شود که ظاهر، مدل و رنگ آن مطابق سلیقه شما باشد.

علاوه بر موارد فوق، به مشخصه های مهم دیگری در هنگام خرید فریزر باید توجه کرد که عبارتند از:

نوع سیستم خنک کننده: به طور کلی سیستم خنک کننده بکار رفته در یخچال ها به دو نوع دیفراست (با برفک) و نوفراست (بدون برفک) تقسیم می شود.

راهنمای خرید فریزر

حداقل دمای برودتی: بسته به نوع مواد غذایی که بیشتر برای انجماد در فریزر قرار می دهید و مدت زمانی که آن ها را فریز می کنید می بایست حداقل دمای برودتی دستگاه مد نظر قرار گیرد.

سیستم انجماد سریع: با بهره گیری از این سیستم می توان در حداقل زمان ممکن مواد غذایی را منجمد کرد. کارکرد این سیستم به این صورت است که کمپرسور دستگاه در بازه زمانی مشخص با حداکثر توان خود عمل کرده تا به دمای مورد نظر برای انجماد برسد.

یخ ساز دستی داخلی: نحوه عملکرد این ویژگی به این شکل است که برای جداسازی تکه های یخ، نیازی به بیرون آوردن قالب از داخل فریزر نمی باشد به این صورت که با جرخاندن اهرم، دو طرف قالب در جهت های مخالف خم شده و باعث جداشدن تکه های یخ می گردد.

پنل دیجیتالی: وجود پنل دیجیتالی بر روی یخچال  موجب سهولت در اعمال تغییرات بر روی دستگاه می شود که در برخی از این پنل ها صفحه نمایشگری نیز جهت نشان دادن دمای داخلی دستگاه بکار گرفته شده است.

قفل کودک: مجهز بودن پنل یخچال به این ویژگی از اعمال تغییرات ناخواسته بر روی تنظیمات دستگاه توسط کودکان جلوگیری می کند.

هشدار دهنده باز بودن درب: در صورتیکه درب یخچال بیش از مدت زمان معینی باز بماند، دستگاه با ایجاد صدای هشدار شما را مطلع خواهد کرد.

خرید فریزر

همچنین مطلب راهنمای خرید یخچال را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *